viernes, 31 de enero de 2014

Un fermoso agasallo "poético" de Brais

   

 Veño de descubrir no blog "Embrema Branco" de Brais Rey (4º de ESO do IES de Poio) este fermoso poema que compuxo en homenaxe ao noso proxecto poético.

Enredando versos


Aquí estou enredando versos,
coma unha vella que enreda lá.

Aquí estou construíndo verbas,
coma un pequeno arquitecto con bloques de madeira.

Aquí estou remexendo tinta,
coma unha lura do mar.

Aquí estou navegando nas palabras,
coma un mariño dos que non quedan.

Aquí estou enredando versos,
porque descubrín o seu son.


(Poema composto en homenaxe ao proxecto poético enredando versos.)

"Embrema branco": poesía sinxela e doce para pequenos momentos coma el mesmo a define:


Moitas grazas Brais e a seguir "Enredando versos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario